My Creative endevours have moved





FOLLOW ME TO
MY NEW ART BLOG HERE I would love your company.

A New Year and a New beginning... I have created a new blog filled with old and new art. It is time for me to focus on something new. I will be leaving this blog open for inspiration and so I can look back at what I have achieved in the future but I will be adding no further content here.

Tuesday, 3 February 2009

Weekend taggers challenge-week 43-purple

I haven't joined in with the tag challenge for a while so I thought I would have a go this week... the theme is purple and crikey it's difficult to tell what's purple in my stash cos there are so many different shades of it... pinky purples, lilacs and blue purples... and there was I thinking I didn't have any purple at all...how wrong can you be. Must have been the sun peeping out from the clouds... melting what's left of the snow and addling me brain at the same time :D
I couldn't just go with purple though as I spied this ribbon that my pal Chriss gave me as a gift a while back and I've been dying to use it on something and I thought it would look pretty on my tag.
The papers are Heidi Grace and the little girl eating the cookie is from Lisa's altered art.... I could sooooo totally steal that cookie off her right now, but I guess looking into those huge eyes I would be kicking myself with guilt as soon as I'd done it...lol
My computer has been playing silly beggars today and it's taken me hours to sort it out... I thought I had a virus cos everything kept shutting down in the middle of doing my stuff and I've been tearing my hair out... and when I'm stressed... I WANNA EAT waaaaaaah!!
It seems to have sorted itself out now after 4 re-starts and a system restore so fingers crossed I will have no more problems for a while. Can't live with them... can't live without them... much the same as your other half eh...lol
See you soon
hugs
Chris xx

11 comments:

Lorraine Robertson said...

Oh what a cool tag for the challenge... you've been so busy of late & I will try to visit more often...

Big hugs
Lorraine xxx

Terrie B x said...

Oh My your tag is sooo beautiful Chriss...Those papers are soo lush..love the colours together too!!!
ooops glad you got your computor back in order!!!flamin things they are...lol...
Enjoy your Wednesday my lovely:)~X~

Crafty Chris said...

Hi Chris
You have a lovely way of putting your colours together, I cant get into this altered art, I wouldnt know were to start, I have just started getting into cute costing me a bloomin fortune.
Happy crafting Christine

Kath said...

Oh what a fabulous tag Chris...love HG papers and that super cute image...and no you couldn't steal her cookie...could you...thanks for joining us this week at TYI
Hugs Kath xxxx

Gez said...

Gorgeous tag Chris.
Bless, no you can't have her cookie! she's sooooo cute. :D
Glad you've sorted your comp. Strange things seem to be happening at the mo. Mine has been on a go slow for days now.
Count to 10 then 10 again!
Gez. XX

Chriss Rollins said...

love this image...no-one could possibly steal her cookie.

I am doin my tag today.

chriss x

Karen said...

I love this 'purple' tag Chris hehe! Know what you mean about puters tho as mine was misbehaving yesterady and making me frazzled!!! XXX

Stempelchaotin said...

Wow this is lovely.
Fantastic Tag.

Dawn said...

Awww this is brilliant - look at that wee face and lovin' those wings!! EEEh and the papers are gorgeous too!
You should do lots more tags Mrs Bling!!!!
thanks for joining us this week!!!
Good luck in the comp!

Hugs
Dawn
xx

ScrapMomOf2 said...

This tag is adorable! Now I want a cookie!! Have a great weekend!!

Anne said...

Woah!!! This is just amazing Chris!!! What a fantastic tag and superb layout. I'm still catching up from last week and I would have hated to have missed this!!! Thanks for playing with us! We've got a great sketch this week, hope it inspires you! ;o) xx